Mensen ervaringen met de BR singelhoes met aan één kant lamsvel? Heb het net voor me paard aangeschaft want mevrouw kreeg kale plekken achter haar benen, schrok me rot, arm paard. Heb begrepen dat met een nepperd wollen singelhoes 't zomers erg warm word dus dat leek me geen verstandig idee. Oké, ik hoor graag ervaringen van deze;
Ik vind hem heel fijn in gebruik, blijft goed zitten en is goed te wassen. Maar zou er wel nog n tweede bij willen zodat de ene kan drogen als ik hem afgespoeld heb.
Na een wasmachine was is ie zo droog, maar vind het fijn om hem ook eens af te spoelen en op stal te laten maar dan is ie de volgende dag niet droog.
Ik heb geen last meer van singelwonden nu ik het bontje gebruik
Ik heb 'm ook, in de eerste instantie vond ik 'm super, maar op een gegeven moment ging 'ie toch wat wegglijden en liep mijn paard zich toch weer stuk op de singel...
Ik heb deze singelhoes ook maar dan voor vzh/spring singel. Helaas schoof hij bij mij ook weg maar mijn oma heeft er klitteband tussen gedaan op het einde en een extra band elastiek en nu blijft hij perfect zitten. Mijn pony is geschoren en dan heeft ze last van de singel.
ik heb deze, gebruik m voor onder de lingeersingel! ideaal, blijft heel lang schoon en na wassen echt weer gloedjenieuw. maar dat heb ik altijd met bontartikelen.
listiglistje
Geplaatst: 15-01-13 19:41
Ik heb hem in het bruin, maar hij blijft goed liggen en blijft mooi
Ik heb ook de bruine dressuur-vormige. Past gelukkig perfect om mijn Barefoot singel, terwijl deze toch vrij breed is! Het bontje vind ik dus ook vrij breed uitvallen in vergelijking met de meeste singels. De eerste keer rijden gaat morgen gebeuren, maar hij lijkt er zo stabiel omheen te liggen dat ik me niet kan voorstellen dat het schuift als ie eenmaal aangesingeld is.