In augustus 2012 kocht in een Kent & Masters zadel, waarvan ik heel tevreden ben qau aanpasbaarheid en etc. Helaas ben ik beginnen opmerken ondanks dat ik mijn zadel regelmatig behandel met ledercreme van het merk Stubben. Dat er scheurtjes aan het verschijnen zijn op het zitvlak dus overal waar het geplooid is dus aan de lepel en aan de boom vooraan. Eerst leken de scheurtjes gelijk kleine krasjes zou je kunnen zeggen, nu zijn het nu nog ondiepe scheurtjes van zo een halve cm tot een cm.
Dat het niet het duurste zadel was dat weet ik, maar ik vind hem ook niet bij de goedkoopste horen en al na 5 maand is dit toch wel snel?
De verdeelster heb ik al gecontacteerd maar die zit helaas in het buitenland en is de eerste maanden niet terug. Heb zelf al mail gestuurd naar K&M zelf maar daar heb ik nog geen antwoord op gekregen.
Zijn er nog mensen die dit al gehad hebben met hun zadel?
Is er wellicht een andere dealer van K&M waar je contact mee op kan nemen en het probleem voor kan leggen? Wellicht kan deze je helpen en directer schakelen met K&M zelf?
zandvangers
Geplaatst: 09-01-13 13:22
.
Laatst bijgewerkt door zandvangers op 25-07-22 19:00, in het totaal 1 keer bewerkt
cha_mira
Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-13 13:31
Princesj het gaat me nu op dit moment niet zo zeer op meteen reactie van K&M, mail heb ik pas gisteren verstuurd Het gaat me meer om de ervaring van anderen met dit probleem
Zandvangers ja ik heb dit zadel gekocht omdat het een goed aangeschreven zadel was en hij goed aanpasbaar moest zijn voor mijn ruin die constant veranderd. Mijn zadel word ook zo een 5-6 x per week gebruikt. Wel goed om te weten dat het bij jou het geval niet is!
Rekening en garantiebewijs heb ik nog allemaal in mijn bezit heb me ook via de K&M ingeschreven voor de garantie.
FHS
Geplaatst: 09-01-13 22:21
Prima service bij Kent & Masters! Geef het even tijd en ze gaan zeker reageren. Ik hoop dat je goede close-up foto's hebt meegestuurd, dat maakt het voor hen sowieso gemakkelijker om het te beoordelen.
Succes!
Caroline Flevo Horse Support
cha_mira
Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-13 09:18
FHS, heb gisterenavond mail terug gehad van K&M! Dus inderdaad prima service. Ze hebben gevraagt om duidelijkere foto's door te sturen, is niet zo simpel zo close-up op het zwarte leer, ga mijn zadel mee naar huis nemen en in deftig licht er deftige foto's van maken.