Wie heeft er ervaring met het boomloze zadel van Pfiff?Hoe is de kwaliteit en de ligging er van, moet ik er nog een extra pad bij kopen?
Ik had gelezen hier op bokt dat Pfiff zadels echt prut waren.Even goede of nog slechtere kwaliteit als zadels van zadelmarkt...
Lotje199 schreef:Ik had gelezen hier op bokt dat Pfiff zadels echt prut waren.Even goede of nog slechtere kwaliteit als zadels van zadelmarkt...Dit verschilt erg per zadel, en qua prijs van het zadel.Helaas met bovenstaand zadel geen ervaring.
Volgens mij moet je onder elk boomloos zadel een pad met inlages gebruiken. Pfiff ben ik ook niet zo'n fan van. Ik ben erg tevreden met mijn barefoot cheyenne!
saffiratjee schreef:rijd je altijd boomloos?Nee nog nooit gedaan, dus ik probeer wat informatie in te winnen over verschillende producten
De zadeltjes die ik van Pfiff heb gezien waren op zich wel netjes hoor Heel simpel, ook niet meer goed vergelijkbaar met de verder door ontwikkelde Barefoot, maar gewoon een prima simpel low-budget instap-boomloosje.