Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
horzlover schreef:Ik zou het niet weten maar ik vind het wel interessant.
bij ons op de manege rijden de paarden met peesbeschermers maar als de gaan springen rondom bandages. Dus ik ben er eigenlijk ook wel nieuwschierig naar of dat ook echt beter is om te springen
Geryon schreef:horzlover schreef:Ik zou het niet weten maar ik vind het wel interessant.
bij ons op de manege rijden de paarden met peesbeschermers maar als de gaan springen rondom bandages. Dus ik ben er eigenlijk ook wel nieuwschierig naar of dat ook echt beter is om te springen
![]()
Weet je het zeker? Juist bij het springen zijn peesbeschermers nodig. En juist peesbeschermers geven steun (bij aantikken) en bandages niet.
ziet er allemaal leuk uit maar worden inderdaad warm... helaas voor de peesbeschermer en 3 in 1 gebruikers: daar bij ook.. gebruik ze zelf ook alle 3 maar stap goed uit zonder bescherming ook nog even en daarna koelen is mij hier geleerd, pezen houden de warmte anders veel te lang vast, en gelijk na het er af halen koelen schijnd ook niet al te best te zijn xSlvna schreef:De pezen hoeven niet warm te blijven, spieren wel (rug, hals, benen), maar pezen niet