SINGEL QHP ANATOMIC

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Higoma145

SINGEL QHP ANATOMIC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-13 13:31

hoi allemaal,

ik ben opzoek naar een goede en betaalbare leren singel met aan beide kanten stiek.

nu zag ik bij ej op de site de s QHP Anatomic gezien, meteen gezocht op bokt maar ik kan er nog geen referenties over vinden...

maar ik zou graag willen weten hoe de pasvorm is, en het elastiek en het leer, en hoe hij bevalt natuurlijk :D

dus alsjeblieft brand los!

Mayflower_

Re: SINGEL QHP ANATOMIC

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 13:35

Deze singel heb ik. :) Gebruik deze nu een jaar intensief, hij heeft alles al meegemaakt (zweet, water, zand, sneeuw etc). De pasvorm vind ik erg goed, schuurt niet bij mijn paard, mijn paard heeft af en toe last van singelnijd en met deze singel merk ik niks aan zijn gedrag.
Het leer is nog steeds mooi na een jaar maar dat is ook een kwestie van goed onderhouden. :)
Kortom, ik ben een tevreden gebruiker!

Higoma145

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-13 14:05

dank je voor je reactie :D dus met deze singel had jou paard minder het idee opgesloten te zitten?

en hoe is het stiek? rekt dat erg snel op of is dat lekker stevig?

en hoe valt de maat?

sorry voor de vele vragen XD maar deze singel is enigszins betaalbaal en het is enkel voor het inrijden van mijn paardjes :D

Higoma145

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-13 20:44

verder niemand met verdere ervaringen?