JIN Wild kart stirrups

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

M__

JIN Wild kart stirrups

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-13 10:39

Beste bokkers
ik ben op zoek naar nieuwe beugels en ik twijfel tussen enkele dus ik had gehoopt dat jullie er meer over wisten
Dus beugel:
1) De sprenger Bow Balance, deze heb ik al een paar, ik vind ze super rijden maar wou eens zien of andere beter zijn of niet.
2) de JIN Wildkart stirrup, ze zien er goed uit en ik heb er al goede dingen over gelezen maar ik vraag me af wat er goed aan is? En wat is het verschil tussen JIN wild kart en JIN joker? Ik heb gezien dat het antislip gedeelte bij de wild kart groter is, maar maakt dat veel verschil? Veren ze mee of hebben ze totaal geen vering?
3) De GPG, ik vind ze erg lelijk maar wat ik er van gehoord heb is dat ze echt super goed veren.
4) de Compositi
Welke vinden jullie de beste en waarom? Of hebben jullie nog andere suggesties? Tegewoordig zijn er zoveel nieuwe op de markt Ze mogen wat kosten :=
Beugels met wat vering hebben de voorkeur aangezien ik een barst in mijn rug heb.

:evaw:

JUDITH78

Re: JIN Wild kart stirrups

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 11:44

Mijn voorkeur gaat uit naar de Sprenger Bow Balance. Door de kanteling van het voetbed heb je een natuurlijke vering waar je zelf de controle over hebt. Dit is bij de GPG niet zo. Wanneer je op het paard zit en je bent in beweging is de druk op je beugels 2x jouw gewicht (heeft te maken met de zwaartekracht). Wanneer je bijvoorbeeld ook nog eens een sprong maakt gaat je gewicht nogmaals maal 3. Zo zie je maar dat je gewrichten best wel wat te verdragen krijgen.
Het brede voetbed van de Sprenger Bow Balance geeft je veel stabiliteit.
Daarbij is de beugel ook nog eens top zwaar waardoor hij makkelijk stil hangt.

_Aine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 12:24

-
Laatst bijgewerkt door _Aine op 13-02-22 15:35, in het totaal 1 keer bewerkt

_Aine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 13:47

M__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-13 20:37

bedankt voor de info!
Iemand ervaringen met de JIN beugels?

M__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-13 10:54

Iemand nog ervaringen met de Jin stirrups?