Ik heb nu sinds augustus ongeveer mijn nieuw dressuurzadel. Ik vind het echt zalig zitten. Ik zit er echt IN ipv op.
Zadel is aangemeten door zadelmaker en op advies van hem heb ik een 17.5 inch genomen, die ook naar mijn mening in de winkel erg lekker zat. Bij het passen mocht ik er even mee rijden en ook toen zat die al ERG goed ! Ik heb hem toen gekocht en ben er tot op de dag van vandaag eigenlijk nog steeds super blij mee !
Vandaag heb ik gereden en een meisje had met mijn telefoon wat foto's aan het maken en ik keek de foto's terug en het viel me op dat het zadel nogal goed is opgevuld door mij.
Nu vind ik het raar.. Ik heb het op advies van mijn zadelkamer gedaan, mijn broekmaat is er niet groter op geworden in die afgelopen maanden (
) en hij is ook niet minder lekker gaan zitten. Zit het nu gewoon echt tussen mn oren of is dit zadel gewoon echt te klein voor mij..Iemand heeft ook al eens gezegd dat het misschien kan komen dan ik mijn billen te ver op de lepel plaats en meer aan de voorkant van het zadel moet gaan zitten..
Voorbeeldfototje: http://img829.imageshack.us/img829/997/ ... 113858.jpg

Ook je beugels mogen iets langer, dan kan je ook al wat makkelijker in het midden zitten.
Moet ik gewoon bestellen bij mijn zadelmaker