Maar ik heb nu het volgende probleem (Dit deed zich op een paar weken geleden maar ben toch wel benieuwd hoe ik het nou beter moet doen..):
Mijn paard staat vierkant op ijzers waarbij de ijzers kalkoengaten hebben om maar zo te zeggen. Nu ga ik aankomend jaar crosstrainingen volgen waarbij er ook veel op gras zijn natuurlijk maar daarbij heb ik dan een probleem gekregen. Ik heb heel braaf kalkoenen gekocht voor de ijzers zodat paardenlief niet gaat uitglijden op het eventuele natte/gladde gras, maar ik krijg ze niet ingedraaid
Ik heb het geprobeerd nadat ik ze kocht (de kalkoenen) zodat ik wist hoe het moest voor als ik op gras ga rijden maar het wil maar niet lukken. Hoe moet ik dit nou oplossen of doe ik iets verkeerd?
-Ik maak de gaten schoon met een soort klein ijzer achtig borsteltje
-Heb het zelfs proberen schoon te maken met water
Kan het ook zijn dat mijn paard dan geen 'echte' kalkoengaten heeft (als dat bestaat
)of kon het zijn dat de ijzers te versleten waren?
Alvast bedankt!!
tip als je er geen kalkoenen in hebt zitten oordoppen in duwen, kan er ook geen rotzooi inkomen ,en als jje ze er in wilt draaien haal je de proppen er uit en gaat het vanzelf, overigings een beetje vet eraan kan geen kwaad, draaid makkelijker