Dressuurdekje en springzadel

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Zertab

Dressuurdekje en springzadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-12 12:27

Hee,
Kan je een dressuurdekje onder een springdekje leggen? (Het is maar gewoon om thuis mee te rijden)

_Tarzan

Re: Dressuurdekje en springzadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 12:37

Ja dat kan, mijn instructeur heeft alleen maar dressuur dekjes onder zijn springzadels

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-12 12:42

Oke bedankt! :)

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 12:42

Ik neem aan dat je in je post ook een dressuurdekje onder een springzadel bedoeld? Dat kan, als je zadel maar niet op het randje van het dekje ligt, of er over, dat kan gaan schuren. Onder mijn springzadel passen geen dressuurdekjes, het zweetbad steekt er dan een stukje voor uit.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 12:43

Ik heb ook regelmatig een dressuurdekje onder een springzadel, kan prima :j

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-12 13:01

zorro schreef:
Ik neem aan dat je in je post ook een dressuurdekje onder een springzadel bedoeld? Dat kan, als je zadel maar niet op het randje van het dekje ligt, of er over, dat kan gaan schuren. Onder mijn springzadel passen geen dressuurdekjes, het zweetbad steekt er dan een stukje voor uit.

Mmmm...dat kan ik ook goed hebben, aangezien ik met een springzadel rijdt die ook wat verder uitgesteekte zweetbladen heeft.

Vickz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 13:04

zou je een eskdron bicolor dressuur onder een springzadel kunnen gebruiken? Ik weet namelijk een hele mooie te koop maar is dressuur en tot nu toe heb ik enkel maar veelzijdigheids bicolors onder mijn springzadel gebruikt. Anky dekjes passen er wel onder.

Luf_Midnight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 14:01

der zitten aan de bicolors geen bandjes om ze vast te doen, dus dan kan je ze net als de anky gewoon iets verder naar voren leggen.
ik had me vsd bicolor onder me dressuur zadel, maar hij ligt toch beter onder een veelzijdigheid zadel.
je kan ook gewoon alleen pads(anky qhp enz) kopen die kunnen onder alles.