Wintec VZH/VSD 500 Wide in bruin, 18 inch.. Waar te vinden?!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

WolinLotte

Wintec VZH/VSD 500 Wide in bruin, 18 inch.. Waar te vinden?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-12 02:11

Beste bokkers {:) ,

Goed.. we weten welke zadel wellicht voor onze brede Tinkermerrie en moeder op leeftijd een uitkomst biedt.. en dan kan ik het zadel gewoon nergens vinden op een Nederlandse site?!
Of weten jullie het misschien wel? Het liefst zonder 5 jaar levertijd.

We willen dus de Wintec veelzijdigheid (als het de VSD, dus neiging naar dressuur is, ook prima!) en dan model 500 WIDE, deze heeft lange singelstoten (voor mijn moeder handiger met singelen) en in de kleur bruin. Ja heus, een bruine.. nou een hele opgave lijkt het wel, want overal staat 'verkrijgbaar in het zwart'.. En zo te lezen is het niet alleen met CAIR verkrijgbaar..? In de maat 18 inch.

Hier staat alles op een rijtje wat het heeft.. De tweede van rechts.
http://kupit-sedlo.ru/greenrivertack/wi ... rison.html

Ziet er zo uit ;) ..
http://www.equestriancollections.com/pr ... de=WB60511

Wie kan mij helpen of weet waar dit zadel te bestellen/kopen met bovengenoemde punten zonder dat we een eeuwigheid verder zijn met wachten op het zadel?

Ik hoor het graag!

olga

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 07:55

Ik zou eens in het buitenland gaan kijken. Scheelt je veel geld..

Bij onderstaande webshop bestel ik zeer regelmatig en heb alles binnen een week in huis. Op mail wordt ook altijd snel gereageerd.

Ik zie alleen geen VSD zadel met lange singelstoten.

http://www.equestrianclearance.com/weat ... index.html

zorro

Re: Wintec VZH/VSD 500 Wide in bruin, 18 inch.. Waar te vinden?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 16:36

Als je net zo breed wilt als de wintec wide, en bruin en sneller leverbaar, kan je ook aan de kent en masters in het cob model denken. De veelzijdigheid daarvan neigt ook naar dressuur. Ik heb een tijdje een gehad tot mijn dressuurzadel klaar was, en daar had de zadelmaker voor mij lange singelstoten aangezet.

Ze staan ook wel eens op MP te koop in het bruin. Het is maar een tip :)

MarimaCarona

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 22:21

bij divoza kun je dit zadel bestellen, is niet op voorraad maar word dan voor jouw special besteld

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-12 00:40

@Marima Corona: weet je toevallig of Divoza ook snel levert?

lauraenabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-12 13:51

Volgens mij zijn alleen de springzadels nog in het bruin te leveren door wintec.
Toen ik vorig jaar een nieuw dressuur zadel moest wilde ik graag wintec dressuur maar toen bleek dat deze nieuw niet meet verkrijgbaar zijn. Dus misschien tweedehands?

Ik heb het trouwens bij divoza gevraagt toen voor een bruin dressuur zadel en hun zadelpasser (uit heteren) heeft toen nog helemaal uitgezocht maar was dus niet meer te krijgen. Alleen uit de isabel werth lijn nog wel maar die heeft geen wide fit volgens mij.

Henkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-12 14:43

Op de Duitse Ebay heb ik er laatst een langs zien komen! Toevallig een bruine wide!

MarimaCarona

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-12 20:01

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-12 23:46

Thanks voor alle reacties!

Het gaat om deze ;) ..
http://www.wintec.net.au/products/allPu ... 0Wide.html
En die zou ook in het bruin verkrijgbaar moeten zijn..

Op de site van Divoza staat dit zadel niet en zie Divoza er al voor aan, dat ze de verkeerde bestellen :o ... En ook is de gewone Wintec 500 niet in het bruin te bestellen bij ze. Weet daar dan wel weer een andere site voor.

Die op Ebay is helaas niet in het bruin, heb direct gekeken op de Duitse site. Ja, muts.. M'n moeder (en ik eigenlijk ook wel) willen graag een bruine.. jawel op een zwart-bonte Tinker :P .. Ach, tegenwoordig kan alles.

Ik ben een beetje bang dat de gewone Wintec 500, en dan met de witte boom er in, niet gaat passen, maar dat is slechts een wilde gok. Het is echt een brede tante namelijk. En anders moet ik de gewone Wintec 500 proberen met witte boom, maarja.. zou het zadel ook wel weer retour willen zenden natuurlijk als het niet past ;) ..

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-12 23:56