Uploaded with ImageShack.us
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

amillia schreef:De korte kant moet juist aan de buitenkant, want om je tenen naar binnen te drukken moet de hogere kant aan de buitenkant zitten en dat is nu niet zo waardoor het juist eerder erger wordt ipv beter
. De korte kant moet aan de binnenkant, de hoge kant aan de buitenkant. 44Myrthe44 schreef:amillia schreef:De korte kant moet juist aan de buitenkant, want om je tenen naar binnen te drukken moet de hogere kant aan de buitenkant zitten en dat is nu niet zo waardoor het juist eerder erger wordt ipv beter
Dat klopt, wat je eerst zegt, dat de korte kant aan de buitenkant moet, klopt dan natuurlijk niet. De korte kant moet aan de binnenkant, de hoge kant aan de buitenkant.
Marjolijnvdh schreef:Er worden hier a-symetrische beugels gebruikt EN a-symetrische beugelblokjes. Nu werken ze elkaar tegen. Wanneer de beugels zo blijven hangen en de blokjes met de hoge kant aan de buitenkant worden gezet is het waarschijnlijk goed.
Succes.
jojodenlai schreef:Marjolijnvdh schreef:Er worden hier a-symetrische beugels gebruikt EN a-symetrische beugelblokjes. Nu werken ze elkaar tegen. Wanneer de beugels zo blijven hangen en de blokjes met de hoge kant aan de buitenkant worden gezet is het waarschijnlijk goed.
Succes.
De beugelblokjes zijn gewoon plat, maar het gedeelte waar je voet op zit staat niet vlak maar iets achterover gekanteld. Maar vroeg mij nu dus af als ik de beugels nu verwissel dus dat het lange bolle gedeelte naar de binnenkant doe waardoor de korte kant aan de buitenkant doe mijn voet niet ontzettend naar binnen wordt geknikt. want zoals je op de foto goed kan zien heb ik nu een bolle enkel zeg maar.

Jippyhorse schreef:Nee, als je de hoge kant aan de buitenkant hebt heb je de korte kant dus aan de buitenkant.
Revanches schreef:Kijk eens naar de bovenstaande foto.
Daarop staan de beugels met de lange kant naar buiten.Zoals je ziet wordt haar voet nu gedwongen, af te glijden naar de buitenkant van de beugel ofwel de zogenaamde kapstokvoetjes.
Als je de beugels met de korte kant naar buiten doet, en ook de beugels(li en re) goed hebt hangen, dan worden de voeten in een houding gepositioneerd waarbij de binnenkant voet tegen binnenkant beugel aan zitten.
Het is nogal lastig uitleggen.
Ik heb zelf jarenlang met de asymm.beugels gereden, tegenwoordig rijdende met de GPG.
CM_ schreef:
). En je kunt ook je benen niet goed tegen je paard houden. Je knieën wijzen naar buiten.