Ik wil graag voor mijn verzorg Fjord een barebackpad kopen, maar nu heb ik er 2 waar ik erg tussen twijfel. Ik zet de advertenties in een link aangezien ik geen idee heb hoe ik ze hier moet plaatsen:
Sowieso de eerste, heeft mijn verzorgfjord ook haha! Zit enorm lekker en je blijft er echt goed op zitten en een stuk goedkoper! Staat sowieso ook erg leuk bij fjorden!
Xjewillemijn
Geplaatst: 22-12-12 20:38
ik zou ook omdat het voor je verzorg pony is voor die van barefoot gaan
ik zou voor de eerste gaan, ik heb er zelf ook mee gereden en het zit inderdaad heerlijk, en barefoot is en blijft een goed merk.
EliseXJoelle
Geplaatst: 22-12-12 20:47
Ik heb zelf de barefoot, heb deze gekregen voor mijn verjaardag van me beste vriendin
Het zijn beide zeer goede pads, nadeel van die van emiel voest is dat deze in de winter moet opwarmen (kamer temp.) om te gebruiken, deze wordt nml hard en als je hem gaat buigen gaat hij kapot. Die van barefoot is altijd te gebruiken. Ook voor een verzorgpaard vind ik een pad van 200,- nieuw wel erg veel (of je moet hem 2ehands een goede goedkoper vinden, wat ik niet verwacht eigenlijk)
Zelf wil ik ooit die van emiel voest ook nog, maar vind het nu nog iets te veel geld. Stel dat je stopt met je verzorgpaard? dan zit je met een peper duur pad wat je niet meer kan gebruiken (ga ik er even vanuit dat je niet gelijk een nieuw verzorgpaard hebt waar je hem dan ook op mag gebruiken )
overigens zijn het beide heeerlijke pads! heb ook met die van emiel voest gereden en die zit ook echt goddelijk (maar die van barefoot ook haha!)
handvat zou ik niet gebruiken om tijdens het rijden vast te pakken. is meer om hem op te tillen volgens mij, de functie daarvan weer is mij nog onbekend. Die van barefoot zit ook niet zo dat dat lekker vasthoud en die van emielvoest zit volgens mij vrij strak. Als je juist rijd heb je het handvat ook niet nodig om mee te kunnen rijden (gebruik dan liever een neckrope of touwhalster )
Laatst bijgewerkt door EliseXJoelle op 22-12-12 20:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Anoniem
Geplaatst: 22-12-12 20:49
ik zou voor de eerste gaan, ik ben op ponykamp geweest bij equixantos en daar hadden ze ook de tweede barebackpad, maar die vond ik maar niets... sowieso voor de eerste gaan!
broek
Geplaatst: 22-12-12 20:52
Heb de 1ste en ben erg tevreden, al krijgt 1 van mijn paarden nu wat witte haren >> antislip.. Dus bij haar gebruik ik nu een andere.. Die van barefoot heeft ruimte voor een schoft, en die van emiel is erg stug> word vast wel soepeler.. maar duurt naar mijn idee te lang.
Wonderstruck
Geplaatst: 22-12-12 20:53
Mijn ervaring met de 2e is echt heel goed. Hij zit heel lekker, en hij geeft ook veel steun.
Ik heb 12 jaar geleden die van Voest gekocht. Zit heerlijk en is nog net zo goed als in 't begin.
Taartje
Geplaatst: 24-12-12 19:53
Ik heb sinds vandaag de barebackpad van barefoot voor mijn verzorgpaard. En vond hem werkelijk waar heerlijk rijden! ik had niet het idee dat ik zonder zadel reedt. Heb er wel nog een boomloos pad van agradi onder liggen omdat het een paard van 26 is en hij een vrij hoge ruggegraat heeft. Ik ga binnenkort ook de lamszitting erbij kopen, lijkt me helemaal heerlijk!.
Ik heb ook die van Barefoot, zit heerlijk. Ik heb er ook een boomloospad onder omdat de mijn al 24 is, en ik heb ook de bontzitting erbij. Echt heerlijk.