Voor het geval je er over nadenkt om een zadel van Devoucoux te kopen, dit eerst even lezen:
Heb 2 jaar geleden een zadel bij Devoucoux gekocht.
Ze zijn vanuit Frankrijk langs geweest om alles op te meten en foto's van mijn paard te maken.
Ik heb een paard met schoft en brede rug (& schouders) dus niet makkelijk voor een zadel, dat had ik ook verteld en dat was ook de reden waarom ik zoveel geld wilde uitgeven.
Ik dacht echt dat dit goed zou komen maar wat een drama!!!
Het zadel paste voor geen meter en er zou iemand anders langskomen om het opnieuw op te meten.
Na meer dan een half jaar kwamen ze eindelijk, met 2 man. Weer dacht ik dacht nu echt goed zou komen.
Ze hebben het zadel meegenomen, aangepast en weer terug gestuurd.
Nu lag het nog slechter!!!
Geloof me, als mijn paard veranderd was qua bouw hadden ze daar zeker gebruik van gemaakt (ze hebben iedere keer foto's en opmetingen gemaakt).
Blijkt dat die 2 mannen de aftersales en de sales managers waren....
En daarna mooi niet meer reageren tot na 1 jaar mijn garantie voorbij was!!! Echt een drama!
Omdat dit zadel gloedje nieuw is heb ik er mijn rechtsbijstand op gezet en toen wilden ze langskomen. Na 1,5 jaar een zadel van een vriendin te hebben geleend had ik inmiddels een ander zadel gekocht (wat dachten ze dat ik dan, dat ik zonder zadel zou rijden tot ze tijd en zin hadden om langs te komen??).
Nu heb ik uiteindelijk het grootste gedeelte van mijn geld terug (LET OP: Niet alles!!!).
Ben maar accoord gegaan om ervan af te zijn.
Echt zo slecht!
Mocht je van plan zijn een zadel bij ze te bestellen laat het dan weten, heb echt heel veel email correspondentie die je misschien eerst even moet lezen voordat je hieraan begint!!!
Laatst bijgewerkt door QTdarling op 14-12-12 10:56, in het totaal 1 keer bewerkt