Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Lekker zacht, comfortabel, geeft steun maar ook vrijheid. En ik kan mijn lange stelten kwijt
. Stratovarius schreef:Zelf heb ik een KN Symphonie, die is er ook in het bruin en binnen jouw prijsklasse. Mijn merrie had ook een hogere schoft en op haar paste het perfect. Zat ook heel fijn, diepe zit maar je zit er idd niet muurvast in
cullencrest schreef:Stratovarius schreef:Zelf heb ik een KN Symphonie, die is er ook in het bruin en binnen jouw prijsklasse. Mijn merrie had ook een hogere schoft en op haar paste het perfect. Zat ook heel fijn, diepe zit maar je zit er idd niet muurvast in
Ik sluit me bij jou aan. Zadel is ook van goede kwaliteit leer.

Ik vind ook alles altijd snel te hard zitten maar deze zitten heerlijk
Anoeska schreef:Ik wil nooit meer anders dan een Albion zadel. Mijn zadel (SLK?) heeft extra schoudervrijheid. Mijn paard heeft nog nooit zo fijn gelopen.
lucifertje schreef:Albion is een vrij bekend merk egnie alleen is de prijsklasse veel hoger dan de stubben en daardoor minder verkocht.
Ikzelf heb een ideal compleet op maat gemaakt en is een heerlijk zadel.
Zelf wil ik geen anatomica meer ivm scheefheid van het zadel.
Prestige vind ik ook erg fijn en barnsbay is heerlijk zacht.
Echte kwaliteitzadels zijn de Luc Childeric maar daar betaal je zo'n 4000 euro voor.