Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ik heb hem ook en ook de medium of die iets zwaardere iig,en ze bevallen mij super
goed waterdicht en mooie pasvorm,ze zijn alleen de goedkopere versie van de gewone bucas dekens en dat merk je wel, heb namelijk ook de smartex all-in one enzo en die zijn sterker en blijven langer mooi. maar de voering van die dekens zijn fleece en dan heb ik toch liever de gladde voering van de freedom dekens
succes er mee,en je hebt garantie dus hou je deken zowiezo goed in de gaten! groetjes deess
.
ik denk dat die smartex dekens trouwens in een kudde of groep wel heel blijven, is ballistic nylon en super sterk. maar ik heb de paarden altijd apart en daarom kan ik je dat niet bewijzen
die freedom dekens heb ik wel een gaatje in zitten door een hengst die beet over het draad heen..maar mijn paard had een smartex rain op toen hij tegen de hoek van het hek aan liep, heup flinke wond maar deken heel! ( had eigenlijk liever andersom maar ja
) deken was niets aan te zien!
.