Welke Sidepull?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Orsje

Welke Sidepull?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-12 16:21

Ik ben nu al een tijdje het kijken naar leuke betaalbare Sidepulls.
Sinds Maart 2011 ben ik begonnen met Bitloos rijden, met een touwhalster. Dit is niet altijd ideaal, dus zoek ik nu iets
stevigers, maar vooral ook iets fijners in gebruikt.
Zo kwam ik uit bij de Sidepull, die toch van voren duidelijker is dan een gewoon touwhalster.

Dus,,, ik kom uit bij 2 modellen. Het touwhalster variant, of het halstervariant.
Ik vind de touwhalster mooier, maar twijfel of de halstervariant niet beter zal zitten..

Zucht... wie o wie heeft ervaring en kan me helpen?

Het gaat om deze Sidepulls:
Afbeelding

OF

Afbeelding

boedjang

Re: Welke Sidepull?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 16:23

ik denk dat de bovenste een betere release heeft, dus als de druk eraf gaat , maar ik kan aan aan de onderste niet zo goed zien.

MyKayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 16:25

Ikzelf reed met de touw halster variant buiten en ben daar zeer over te spreken.
Nu gebruikt een stalgenootje hem en heeft er zelf ook 1 besteld, die vind het fijner rijden dan een halster variant.

Orsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-12 16:27

MyKayleigh schreef:
Ikzelf reed met de touw halster variant buiten en ben daar zeer over te spreken.
Nu gebruikt een stalgenootje hem en heeft er zelf ook 1 besteld, die vind het fijner rijden dan een halster variant.

Ah met deze reactie ben ik blij :D Weet je ook waarom ze de halster variant niet fijn vond?
Wat er precies het verschil in is?

MyKayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 16:30

Ik vond de halster variant niet duidelijk, met touwhalster kon ik met weinig druk veel vragen en ook na het vragen direct loslaten.
Met de halster variant vond ik veel ruis ontstaan waardoor mijn paard in de war raakte.

Deze heb ik:
Afbeelding