Weet niet of het hier goed staat, maar ik ben op zoek naar een wit dekje met een zwarte bies of koort. Nu heb ik al heel veel sites gehad, maar nergens kan ik een dekje vinden met een mooie zwarte bies.... Wie o wie weet een ruitersport winkel, of een merk met zo'n dekje? Maat moet full veelzijdig zijn, als je iets weet zou je dan een link er bij kunnen plaatsen?
Ja het liefst helemaal zwart zo iets als deze zoek ik alleen dan zwart: http://www.horze.nl/B-Vertigo-Garry-all ... prefv1=Wit Alleen heb ik hun een mailtje gedaan en ze hebben een wit met blauwe bies en de ander is met een bruine bies...
barrymuis
Geplaatst: 30-11-12 12:38
Eskadron maakt ze ook op kleur. Als je naar een betere ruitersport zaak gaat zoek je het model dekje uit en het kleur koord. Ik heb dat ook eens laten doen ik wilde zwart met een rode en zilveren koord incl oornetje. Ik zou eens met otteman bellen of op de duitse ebay kijken daar worden ze vaak aangeboden.
P.s. kijk eens bij het gareel daar hadden ze er ook.
Dit zadeldekje van Esperado kunt u geheel naar wens samenstellen. Zowel in kleur van het dekje, kleur van de bies en de kleur van het koord of koorden. (1 t/m 3 koorden allemaal dezelfde prijs) wij hebben ook voorbeelden op voorraad evanals de mogelijkheden van koorden etc. U kunt uw ontwerp uitbreiden met een deken en een oornetje in dezelfde uitvoering
Oké zal ik ook eens doen Peerke ruitersport heeft waarschijnlijk ook een dekje die aan mijn ''eisen'' vol doet. Maar ben nog steeds aan het rond kijken