Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
wel duur.... 75 euro... Maar ik vond hem echt zo mooi... En kreeg een klein beetje korting op het totaalbdrag. Heb ook nog een BR event liggen maar die vond ik een beetje klein onder het zadel? DaraBariton schreef:Ik heb toch de Eskadron kunnen vinden die ik graag wilde. Satijnstof buitenkant. Wit dekjewel duur.... 75 euro... Maar ik vond hem echt zo mooi... En kreeg een klein beetje korting op het totaalbdrag. Heb ook nog een BR event liggen maar die vond ik een beetje klein onder het zadel?
Annekeee schreef:DaraBariton schreef:Ik heb toch de Eskadron kunnen vinden die ik graag wilde. Satijnstof buitenkant. Wit dekjewel duur.... 75 euro... Maar ik vond hem echt zo mooi... En kreeg een klein beetje korting op het totaalbdrag. Heb ook nog een BR event liggen maar die vond ik een beetje klein onder het zadel?
Echt? Weet je zeker dat het geen vz model is ipv dr? Bij mij ligt deze prima. Of je moet een zadel hebben met extra lange zweedbladen???