Zadeldek voor wedstrijden

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

DaraBariton

Zadeldek voor wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-12 15:55

Hallo!

Ondanks dat ik tegen mijzelf gezegd heb dat ik nu even niks meer mag kopen, wilde ik toch eigenlijk wel een nieuw wit dekje voor op wedstrijd. Ik heb nu een zadeldek van het friese stamboek maar zou eigenlijk wat anders willen.

Nu zie ik tegenwoordig wat meer "glanzende" dekjes in verschillende kleuren maar vroeg mij af of mensen dit ook al op wedstrijd gezien hebben in de kleur wit? Ikzelf vind het erg mooi.

Het Eskadron Platinum Satin dekje vond ik erg mooi maar die is best prijzig en bij Eppeljeck en Divoza (25% korting) niet in dressuur full. Die van QHP zijn goedkoper maar niet in de kleur wit volgens mij.

Wat vinden jullie nou mooi staan op een fries als het gaat om een wedstrijddekje?

Annabel

Re: Zadeldek voor wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 16:13

Ooteman? :)

DaraBariton

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-12 19:21

Ja dat was wel een goede maar ik heb gekeken en ze hebben ze niet... |( :+

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 13:48

Ik heb een fries, start gewoon met een witte BR events. Hele fijne pasvorm!!!

Angelsss

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 18:13

ik heb een pad van harry´s horses

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 18:14

Eskadron :j

Angelsss

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 18:15

eskadorn is ook fijn ja

DaraBariton

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-12 18:44

Ik heb toch de Eskadron kunnen vinden die ik graag wilde. Satijnstof buitenkant. Wit dekje :) wel duur.... 75 euro... Maar ik vond hem echt zo mooi... En kreeg een klein beetje korting op het totaalbdrag. Heb ook nog een BR event liggen maar die vond ik een beetje klein onder het zadel?

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 19:30

DaraBariton schreef:
Ik heb toch de Eskadron kunnen vinden die ik graag wilde. Satijnstof buitenkant. Wit dekje :) wel duur.... 75 euro... Maar ik vond hem echt zo mooi... En kreeg een klein beetje korting op het totaalbdrag. Heb ook nog een BR event liggen maar die vond ik een beetje klein onder het zadel?

Echt? Weet je zeker dat het geen vz model is ipv dr? Bij mij ligt deze prima. Of je moet een zadel hebben met extra lange zweedbladen???

Angelsss

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 00:44

die is mooi met die satijnen buitenkant.

pietiedecy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 21:23

Annekeee schreef:
DaraBariton schreef:

Echt? Weet je zeker dat het geen vz model is ipv dr? Bij mij ligt deze prima. Of je moet een zadel hebben met extra lange zweedbladen???

hier ook altijd BR event, prima pasvorm, en blijven mooi na het wassen! :j

DaraBariton

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-12 22:18

Misschien heb ik hem te heet gewassen? :9
Het Eskadron dekje wat ik graag wilde is overal uitverkocht of niet meer te bestellen. Dus ik zal nog een tijdje moeten wachten en hopen dat ik weer een mooie tegen kom. Ik vind een Anky pad ook mooi vanwege de pasvorm en de dikte. Heb een roze en blauwe ervan.. Zit te denken om die misschien in het wit maar te nemen..

Tot die tijd kan ik het BR dekje wel gebruiken. Ik gebruikte de BR wel nog met een dik bontje misschien dat het dekje daarom klein leek? Heb morgen wedstrijd dus ga het proberen. Het KFPS dekje is leuk, maar het ligt niet helemaal lekker en krult een beetje...

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 22:24

HV Polo heeft ook van die glanzende dekjes in t wit..
Volgens mij heet ie HV Polo Lurex..

Ik start zelf in t creme en heb verschillende dekjes oa van Schockemohle, Eskadron en Equest.

pietiedecy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 22:28

KFPS dekje is inderdaad niet echt practisch, de achterkant krult altijd zeg maar, staat zo slordig! Ja, dat zou ook kunnen.. hier past die echt super onder de zadels!