Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ChrAmiro schreef:Ga dan eens horen wat ze morgen zeggen. Er is nu iemand die er morgen naar komt kijken en wou er 50 euro voor geven. Maar wou eens horen wat jullie ervan vonden.
Tringtring: het is in Belgie, Vlaams-Brabant. Maar morgen komt er wel iemand kijken voor het zadel en als het niet gaat passen dan is het weer te koop!
xLauLaUx schreef:Ik heb mijn KN Symphonie 5 jaar geleden als onwetende negenjarige in ongeveer dezelfde conditie gekocht. Toen ik dit aan mijn instructrice liet zien (helemaal trots uiteraard) heeft ze me héél snel duidelijk gemaakt dat het een echte miskoop was. Maar uiteraard, zadel gekocht dus geld op... Ik heb een week lang het zadel tweemaal per dag ingevet, en na een week herkende je het niet meer terug. Mijn instructrice was helemaal verbijsterd, de krassen zag je bijna niet meer en het leer was mooi glanzend. Kussens laten opvullen etc, ik gebruik het nu nog steeds. Over de prijs kan ik je geen richtlijn geven, maar met wat werk er in stoppen ziet het er waarschijnlijk al stukken beter uit.