Op dit moment gebruik ik deze quick wrap splint boots van Professional's choice:
Op zich niks mis mee, behalve dat ze totaal niet ventilerend zijn en dus erg warm worden, daarnaast is de buitenkant (net zoals bij de 3 in 1 SMB beschermers) van dat klitteband spul wat op den duur 'pluiziger' wordt en waar alles aan blijft hangen/plakken... en ik ga me daar op een geven moment aan ergeren maar ben misschien een zeur daarin
Wat ik daarentegen zo fijn vind van de Professional's Choice peesbeschermers is dat ze zo mooi naar het been vormen...
Nou heb je smb Ventech elites van geperforeerd neopreen, maar dan zit ik weer met dezelfde stof aan de buitenkant en daarnaast zit paardlief bij de elites precies tussen 2 maten in (de small is te klein in omtrek en de medium waarschijnlijk te hoog, wil graag dat ze fatsoenlijk d'r knieen kan buigen
) dus dat gaat 'm niet worden
Nu kwam ik deze ventech splint boots tegen, met nylon buitenkant (lijkt me beter slijtbestendig):
http://www.uhg-shop.nl/?Lng=nl&Section= ... ductID=852
Deze zijn meer te vergelijken met mijn huidige beschermers en qua maat zit ik dan goed, kent iemand ze toevallig?

Ik ben bang dat ik niet verder kijk dan mijn neus lang is, omdat ik niet met veel verschillende merken ervaring heb.. dus wil ook graag weten wat voor beschermers jullie gebruiken, welke hebben een fijne pasvorm, voeren hitte af en wat raadden jullie me aan?
Het gaat mij voornamelijk om de reining (en bijv. overstappen/aantikken bij trail oefeningetjes), dus splint boots lijken me voldoende? Heb niet het idee dan 3-in-1's echt een meerwaarde hebben, maar hoor ook graag jullie mening daarover
Als we in de toekomst echt gaan stoppen schaf ik wel skid boots oid aan voor de achterbenen, maar daar heb ik het in dit geval dus niet over

Deel aub je ervaringen hier
Alvast bedankt!
en worden bandages niet juist erg warm??
Daarnaast weet ik niet of deze kleiner/groter vallen dan de PC beschermers...
), aangezien daar wat meer aanbod in lijkt te zijn, ook die wat meer ventileren ipv dicht neopreen. Want vind ze anders toch wel erg warm worden.. Leren beschermers zit ik ook nog te overwegen