Ik heb al een tijdje een haflinger maar het hoofdstel dat hij altijd op heeft vind ik niet mooi bij hem staan en ik ook niet van hem (=is van mijn opa's fries). Nu vind ik zelf een mexicaans hoofdstel wel mooi maar ik heb 1 probleem. 'Welke kleur moet ik doen?' Ik heb een zwart zadel, maar wat staat mooier een bruin mexicaans hoofdstel of een zwart mexicaans hoofdstel. Geef jullie mening aubb. (:
Als je een zwart zadel hebt zou ik persoonlijk er al 100% zeker van zijn dat ik zwart nam. Ik persoonlijk vind het altijd raar staan als mensen met verschillende kleuren harnachement rijden..
@wereld. dat staat in de tekst, ik heb dat altijd al mooi gevonden.
wereld
Geplaatst: 19-11-12 22:34
Maar een mexicaanse neusrien, ik neem aan dat je dat bedoelt, is niet voor de mooi, het heeft een hele andere inwerking als een "gewone"neusriem, en die moet je dus niet gebruiken omdat je hem mooi vind, maar alleen als het nodig is..
Tegenwoordig is alles met blingbling etc mode en denken mensen niet na over de werking
Hoe mooi het ook is (vind er persoonlijk ook niets aan) ga eerst eens kijken naar de werking ervan en bekijk dan eens of je hem nog steeds wilt/nodig hebt.
oh oke, wist ik niet. dan sluit ik het forum bedankt!!
Jellybeans
Geplaatst: 20-11-12 21:48
ik zou voor zwart bij zwart gaan... Als je zwart met bruin doet ziet het er slordig uit... Het is natuurlijk wat je zelf leuk vindt! Maar ik zou bij je haflinger gwn een engelse neusriem of gecombineerde neusriem doen!
Edit: had niet gezien dat je het forum had gesloten
als je gewoon zegt (zoals je al hebt aangegeven) Dat je genoeg weet zullen er als het goed is niet zoveel reacties meer komen en dan gaat het bericht vanzelf naar beneden