Ik wou de zadeltas van agradi bestellen, die met de twee bidons maar nu is mijn vraag wat is jullie ervaring ermee? Omdat ik veel negatoeve kanten eraan hoor dat de bidons eruit kunnen vallen en hij scheef gaat liggen. van de bidons geft me niet zoveel want ik heb mn eigen en die kan je er geloof ik wel aan vast klikken maar dat ie scheef gaat onder het rijden maakt me wel zorgen en hindert me ervan hem te kopen, heeft iemand hier ervaring mee? Hoor het graag,
Groetjesz,
femke85
Geplaatst: 18-11-12 09:46
Hey, Ja ik heb hem ook, ik heb geen last van schuiven, maar wat je al zegt, de bidons. die blijven er in zitten als je blijft stappen anders ben je ze kwijt
Lulychellu
Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-12 09:49
femke85 schreef:
Hey, Ja ik heb hem ook, ik heb geen last van schuiven, maar wat je al zegt, de bidons. die blijven er in zitten als je blijft stappen anders ben je ze kwijt
maar er zit een klein ringetje aan toch net boven waar je de bidon in kunt doen? Of heb ik dat verkeerd gezien?
Just Western heeft geloof ik een erg lange levertijd. Een vriendin van mij is nog steeds aan t wachten op haar bestelling die ze al een aantal weken geleden gedaan heeft. Agradi hoor ik qua levering ook negatieve berichten over, maar heb daar zelf goede ervaringen mee.