[WN] wild western?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Alnieno

wild western?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-12 12:18

hey bokkers!

Ik heb 5 november CM besteld bij wild western, en nogsteeds niks ontvangen -O- ik heb al wel betaalt, en ze reageren niet op mailtjes..oplichting? heeft iemand dezelfde ervaring?

Rumpleteaser

Re: wild western?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 14:27

Geen idee, de eigenaresse zit op Bokt.
Dat is Diaz. Daar heb ik regelmatig wat bij gekocht en alleen positieve ervaringen.
Misschien kun je haar een pb sturen, ik zal haar even informeren over je topic.

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 14:53

Wild Western is voor de zomervakantie overgenomen, en niet meer van mij dus.
Het komt vaker voor dat iets word nabesteld, maar niet netjes dat hij je mailtjes negeerd inderdaad!

Hopelijk krijg je snel bericht! succes!

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 14:57

Hoi Diaz! Goed om te weten :j

Mabotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 16:05

Ze zijn idd een beetje traag met beantwoorden van mail zeg maar. Wel redelijk snel met leveren, als het op voorraad is tenminste. Als het niet op voorraad is wordt dat niet gemeld en laten ze je gewoon de bestelling doen en betalen, dat is dan weer minder. Op de site kun je geen voorraad-status zien, dus je moet er echt naar vragen (had ik bij de singels wel gedaan, bij de olie niet). Verder moet ik zeggen dat ik tot nu toch netjes behandeld ben en ook mijn mails zijn beantwoord, zij het dan te traag naar mijn zin (een paar dagen vindt ik té lang). Ik heb nu geld teruggevraagd van de bestelling die dus niet voorradig is, want het duurt me te lang. Neem aan dat ik dat ook gewoon terug krijg.

Alnieno

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-12 11:28

Dankjewel voor jullie antwoorden! Helaas doen ze niet aan mailen nee.. ik ga ook maar eens mijn geld terugvragen! erg jammer dit, vind dat ze een erg leuk assortiment hebben en nooit problemen mee gehad in het verleden!

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 11:46

Het is een hij ;)

Alnieno

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-12 11:50

oh.. :')

Mabotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 13:39

Ik heb mijn geld alleszins al terug, dus helemaal goed. @HD: ik zou gewoon nog een keertje informeren wat de status is, evt het formulier op de website invullen. Geloof echt niet dat het onwil is, maar misschien heeft die man er nog een baan naast of zo en heeft hij het erg druk?

Alnieno

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-12 16:26

ik heb dat formulier ingevult al een paar dagen geleden en gemailt, maar nog geen reactie.. en idd, ik denk gewoon dat hij het drukt heeft ofzo, maar toch jammer!
hoe heb je je geld teruggekregen, gewoon een mailtje gestuurd?

Mabotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 20:35

Via de website vriendelijk verzocht op mijn 'gewone' mails te reageren en toen had ik de volgende dag antwoord. Ik had gevraagd of de olie nog bij mijn singel-bestelling kon en hij had gezegd 'ja', maar die zat er dus niet bij. Dat is niet volgens afspraak, het duurt te lang dus heb ik restitutie gevraagd. Daar is keurig aan voldaan.