Snowbee-zwepen waar oh waar...

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

MrMarco

Snowbee-zwepen waar oh waar...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-12 00:16

Hallooo,

Ik had wat rond gekeken op de forum voor website-links maar kon niet vinden wat ik zocht.
Nou, mijn verhaal... heel lang geleden was er ooit een jongen die op een manege paard reed en heel graag een zweep wou. En toen kwam hij op een dag een ruiterszaak binnen en zag een houten stok. Nee, het was niet de toverstok van Harry Potter. Maar een zweep. En niet zomaar een zweep. Een snowbee. En die beviel hem prima. Maar diegene die hij had gekocht was de laatste. Dus na een poosje rijden kwam hij op de manege terwijl er een groep mensen was. Nee, niet zo'n groep mensen zoals bij de film 300. Het was een... pony-kamp. Na een uurtje rijden wou hij het paard op stal zetten en vanaf dat moment was de zweep weg. (Misschien heeft het toch wel iets weg van Harry's Potter tover-stok want waar die gebleven is..?) Maar toen ging ik terug naar de winkel en konden hun het niet meer bestellen bij verschillende leveranciers en toen had ik op internet rond gekeken maar kon daar zo snel niks vinden. En dan kijk je op de officiële website van snowbee. En daar stond bij dealers dat er maar 1 dealer in Nederland is. Maar tot mijn grote verbazing was dat een vis-hengel winkel. -such logic- Maar kent iemand een ruiterswinkel in het noorden of een webwinkel die nog wel die zwepen verkopen.

Die bruine (aldus de bovenste) moet het zijn. Een fijne dag/nacht nog. :)
Afbeelding

Chaos

Re: Snowbee-zwepen waar oh waar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 00:18

Wat een leuk topic. Schattig bijna. :P :P
De vraagt die bij mij ook bovenkomt is hoe oud is MRMarco nu? :D

Ik ken ze niet. :+

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 00:19

haha herken je verhaal. Heb nu ook 2 jaar lang alle ruitersportzaken afgezocht om die fijne speciale zwiepende zweep met een superfijn handvat te vinden (en dan niet voor 30,-) .
Ik heb m laatst eindelijk kunnen vinden. Hoop voor je dat jouw zoektocht ook een succes wordt :D

Maar volgens mij wordt dat merk verkocht bij de Hyporama. Maar ik heb geen idee of er in het noorden winkels daarvan zijn. (of het is Den Besten in Hierden of Heja in Garderen, maar heb dat merk i.i.g. gezien)
Laatst bijgewerkt door ladypaard op 14-11-12 00:20, in het totaal 1 keer bewerkt

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 00:20

Dealer : ALBATROS HENGELSPORT INT. B.V.
Address : JOLWEG 11
RIJSENHOUT
1435 KR
http://www.albatroshengelsport.com
Telephone : 00 31 (0) 297 327777
NETHERLANDS

Bellen en vragen of ze er 1 willen opsturen

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 00:20

Bij de Horse Plaza hier in nieuwegein verkopen ze Snowbee zwepen, er zit in Friesland ook een Hypo winkel geloof ik? Misschien hebben ze een vergelijkbaar assortiment :)

MiSsY_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 00:21

Hypoplaza idd, volgens mij zit er in Drogeham 1, Hypofryslan ofzo heet die

MrMarco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-12 13:26

Oke, dank jullie voor jullie reactie. :) Really appreciate it. Ik zal zo die Hypofryslan even mailen of bellen. En anders is het altijd de moeite waard om die hengelsport-winkel te contacteren.

@ladypaard Ja, ik hoop het ook dat het lukt ! Persoonlijk vind ik dat één van de weinig zwepen die niet zo vervelend ligt in de hand. (verschilt per persoon en rij normaal zonder zweep) Haha, wel grappig om te horen dat ik niet de enige ben. :)

@Chaos Dankje haha :P Maar het valt mee hoor. Ik ben nog steeds op de jonge leeftijd van 20. Maar soms, heel soms komt het innerlijke kind weer naar boven zoals wel meer mannen schijnen te hebben. :P

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 13:28

Idd bij Hypo. :j
Rotterdam, Nieuwegein, en vast wel meer maar die winkels ken ik niet.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 13:30

Ik heb mijn Snowbee gehaald bij de Hyporama voor 7,50, bij tentenkamp..
Dat is elk half jaar.. Ik zou zeggen, lekker inslaan die dingen! :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 14:24

hahaha wat een schattig topic. Ik ken de zwepen niet maar ze zien er wel erg fijn uit!