Ik had wat rond gekeken op de forum voor website-links maar kon niet vinden wat ik zocht.
Nou, mijn verhaal... heel lang geleden was er ooit een jongen die op een manege paard reed en heel graag een zweep wou. En toen kwam hij op een dag een ruiterszaak binnen en zag een houten stok. Nee, het was niet de toverstok van Harry Potter. Maar een zweep. En niet zomaar een zweep. Een snowbee. En die beviel hem prima. Maar diegene die hij had gekocht was de laatste. Dus na een poosje rijden kwam hij op de manege terwijl er een groep mensen was. Nee, niet zo'n groep mensen zoals bij de film 300. Het was een... pony-kamp. Na een uurtje rijden wou hij het paard op stal zetten en vanaf dat moment was de zweep weg. (Misschien heeft het toch wel iets weg van Harry's Potter tover-stok want waar die gebleven is..?) Maar toen ging ik terug naar de winkel en konden hun het niet meer bestellen bij verschillende leveranciers en toen had ik op internet rond gekeken maar kon daar zo snel niks vinden. En dan kijk je op de officiële website van snowbee. En daar stond bij dealers dat er maar 1 dealer in Nederland is. Maar tot mijn grote verbazing was dat een vis-hengel winkel. -such logic- Maar kent iemand een ruiterswinkel in het noorden of een webwinkel die nog wel die zwepen verkopen.
Die bruine (aldus de bovenste) moet het zijn. Een fijne dag/nacht nog.