Hebben jullie iets van Hv polo? En wat vinden jullie van het merk qua uiterlijk en prijs? En het kan natuurlijk ook dat je er een slechte ervaring mee hebt. Ik heb zelf: * hv polo hoofdstel * hv polo dekje babyblauw * hv polo sokken roze * hv polo dekje zwart * hv polo oornetje zwart-wit * hv polo sokken navy * hv polo peesbeschermersset zwart-wit * hv polo uggs bruin * hv polo badzout En ik heb geen slechte ervaringen met Hv polo. Ben er helemaal gek van! Maar ik ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden. En is het te duur?
Ik bedoel ook de binnenkant. De echte uggs zitten ook heerlijk maar hvpolo zit net iets zachter.
x_Milou
Geplaatst: 13-11-12 21:55
Ik vind de kwaliteit van de dekjes echt om te janken. Verschrikkelijk. Veel te duur in verhouding met wat je krijgt. Heb een blauw dekje gekocht, een half jaar veel gebruikt en helemaal versleten. Biesjes gerafeld, klittenband los, stof gepild, echt lelijk. Heb veel goedkopere dekjes die veel langer meegaan. Vestjes en blousejes vind ik wel fijn, maar shirtjes zitten mij op de een of andere manier helemaal niet lekker, veel te breed en te kort. De uggs zagen er ook niet uit bij mij, ik heb hele grote voeten in verhouding met mn benen. Echte uggs classic short zien er heel normaal uit, deze zaten aan mn benen niet mooi afgerond en de voet leek heel groot. Heb ook een uitrijdeken, die lijkt goed, maar ik heb m nog maar 1 keer gebruikt Sokken zijn wel fijn Het is echt niet mijn favo merk, maar ze hebben wel hele mooie spullen.
heb een rijbroek de HV polo Sosa (geloof ik) een tussen bomberjack en een dekje.
Allemaal fijne kwaliteit, heb de rijbroek gekregen, bomberjack als nieuw (3x gedragen) gekocht voor een prikkie. en het dekje op een evenement voor 25 euri. Valt nog wel mee dus. Dekje heb ik alleen het probleem mee dat de hoeken opkrullen, komt doordat ze gewassen worden en de bies wat krimpt. Das t enige nadeel..
S_uus
Geplaatst: 14-11-12 01:44
Heel veel dekjes haha spring en dressuur. Verder geen beenbescherming die vind ik wel te duur, en de halsters niet zo mooi. Overigens wel bijpassende beenbescherming in dezelfde kleuren.
Kleding heb ik ook wel wat van. Hoofdstellen heb ik zat, maar niet van hv.
Met wassen trouwens echt geen last , hoewel 1tje van de schuine streep collectie, is 1 klittebandje afgegaan laatst. Vind de dekjes alleen minder leuk worden eigenlijk.
Vind ik dus ook. En ze zijn niet zo belachelijk hoog dan sommigen.
Poess91
Geplaatst: 14-11-12 17:32
Nee deze sokken blijven tenminste onder de rand van m'n laars. Die jas die ik heb vind ik trouwens ook ideaal, werkt perfect tegen regen en wind. Vind hv polo het ideale merk tot nu toe en dan ben ik wel bereid wat extra geld neer te leggen
_Bianca
Geplaatst: 14-11-12 17:35
Ehhh... Twee broeken, een bodywarmer en een dekje.. Valt eigenlijk best nog mee! (zal maar niet opsommen wat ik graag zou wíllen hebben... hahaha)
Ohja, en twee paar sokken..
Ragdollcat
Geplaatst: 14-11-12 17:36
Ik had rubberen regenlaarzen van HV Polo, lopen heerlijk alleen is de kwaliteit helaas heel slecht, want al na 2 maanden zijn er haarscheuren erin gekomen waardoorheen vocht komen, en dat vind ik toch wel echt heel erg slecht, want ze waren niet goedkoop.