Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Tigra_ schreef:Ik vindt het niet normaal om zomaar 2 bitten in een paard z'n mond te proppen just for fun. Als je menig Z-ruiter ziet rijden ermee wordt je niet altijd vrolijk daarnaast denk ik dat niet voor de fun is maar gewoon om stoerder te zijn meer het "kijk-mij-nou-gedoe".
NinaCharlie schreef:Zielig is het misschien niet, overbodig misschien wel. Moet zeggen dat het mij erg gaaf lijkt om ooit een keer portetfoto's te maken van mijn pony met een stang en trens hoofdstel. We zijn nog niet eens B startgerechtigd dus daar kan ik wel naar fluiten. Ermee rijden is voor mij al helemaal geen sprake van. Heb geen goede controle over een tweede teugel zoals slofteugel dus een teugel die nog verbonden zit aan een extra bit is al helemaal niet fijn voor paardlief.
Ik snap niet goed waarom je je paard met S&T zou rijden als je geen oefeningen uit het Z beoefent..
Tigra_ schreef:Ik vindt het niet normaal om zomaar 2 bitten in een paard z'n mond te proppen just for fun. Als je menig Z-ruiter ziet rijden ermee wordt je niet altijd vrolijk daarnaast denk ik dat niet voor de fun is maar gewoon om stoerder te zijn meer het "kijk-mij-nou-gedoe".
Ik vond het maar een rare uitleg! Maar ze zei ook dat niemand haar begrijpt... Blijkbaar
CleovG schreef:Tigra_ schreef:Ik vindt het niet normaal om zomaar 2 bitten in een paard z'n mond te proppen just for fun. Als je menig Z-ruiter ziet rijden ermee wordt je niet altijd vrolijk daarnaast denk ik dat niet voor de fun is maar gewoon om stoerder te zijn meer het "kijk-mij-nou-gedoe".
Menig Z ruiter heeft ook geen rijstijl voor een stang en trens. Zoals ik al zei heb je zelf in de hand hoe strak je de stang er aan hebt, of je nu b of gp rijdt.
Vickz schreef:Daar was het oorspronkelijk mee begonnen met een foto met stang en trens met de pony maar nu blijft ze ermee rijden want het oogt chique...