Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
BaileyMix schreef:Lijken me toch een soort drukkingen? Zou toch even zadelmaker erbij halen, DA lijkt me onnodig.
BaileyMix schreef:Als verder je zadel wel goed ligt, dus precies genoeg vrijheid rond de ruggengraat bv. zou ik er geen bontje onder leggen. Is het geen optie om dan 2 weekjes even niet met zadel te rijden?
Aphrodite87 schreef:Ik zou zeker je zadel laten nakijken, want het lijkt mij niet goed.
Een zadel met Cair vulling kan miet worden aangepast. Er zit foam in en daar tussen zit lucht. Jij zegt dat je denkt dat er lucht bij moet, maar dat kan helemaal niet.
florence123 schreef:ben je het zeker? ik ken iemand met de bates met cair en die heeft er gewoon lucht bij laten doen hoor.
de zadelmaker komt dinsdag , dus hopelijk komt het inorde
de afspraak is nu verlegt naar volgende week dinsdag.smurffie schreef:Ik vrees dat het probleem aan je zadel ligt. Je hoort dit soort dingen vaker met cair zadels van wintec helaas. Wellicht kan je dit laten vervangen voor gewone wolvullling.
Ik hoop voor je dat het daarmee opgelost kan zijn!
Wiggy schreef:ik geloof dat ik een zelfde probleem heb, of wat er op lijkt, heb het ook laten nakijken door DA en zadelmaker, niks aan de hand en er komt ook geen reactie op als ik erop duw of iets dergelijks;) gaat vanzelf wel weer weg, tenzij ze er echt last van hebben, dan merk je het wel!