[WN] westernjeans voor kinderen. waar te koop?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

greetzz

westernjeans voor kinderen. waar te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-12 21:43

Hallo,
ik wilde graag weten waar ik western jeans (echt voor het rijden) in kinder maten kan kopen.
mijn dochter 7 jaar oud en 125 mtr groot
wil ook graag net als mama gaan western rijden. aangezien ik ook nog maar beginnend ben in het western rijden en nog niet volledig de weg weet in het western gebeuren .alle tips zijn welkom. tweedehands is ook erg welkom!!!
Ik heb zelf een jodhpur jeans rijbroek van het merk Elt erg prettig daar er geen naden aan de zijkant van mijn knie zitten. een gewone jeans reed niet prettig en wil ik dus ook mijn dochter niet aandoen. enne t is een stoere meid dus evt wat bling bling is ook leuk.
p.s bij arthur en evelien heb ik tot nu toe nog niks gevonden. mischien heeft arthur nog wel wat tijdens de christmas sale?
enne als iemand nog tips heeft waar ik een pony westernzadel kan kopen? (voor een b pony)
nou goed als we een pony hebben gevonden. zoeken we dus nog alles om te kunnen western rijden (zadel,hoofdstel dekje e,d alles voor een pony) ik zit zelf te denken aan eenboomloos kinder zadel van barefoot daar hadden ze ook een western van.

mariska32

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 21:45

volgens mij heeft lonestarstore kinderkleding.

voor barefoot zou je niçky's keet kunnen proberen.

troi

Re: westernjeans voor kinderen. waar te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 22:20

Ik zou een gewone jeans voor haar proberen, grote kans dat ze totaal geen last krijgt van de naden. Ik ken namelijk niemand die met een speciale jeans rijdt. Scheelt je ook nog eens erg veel geld..