Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Evi_Ibisco schreef:ondertussen heb ik mijn paard ook laten nakijken op eventuele lichamelijk klachten van haar rug, benen, mond, gewrichten, ... er werd niets vreemd gevonden. enkel hebben ze me gezegd dat ze een paard is dat snel nerveus raakt maar dat wist ik al en hier hou ik ook rekening mee.
voor de zekerheid laten we toch nog eens de tandarts komen omdat dit ook weer bijna een jaar geleden is, misschien heeft ze er toch wat last van bij het rijden.
Evi_Ibisco schreef:op mijn vakantiewerk heb ik op advies en onder begeleiding met een gogue leren rijden. de springleraar vond dit goed voor mijn paard omdat ze de hele tijd haar hoofd in de lucht gaat steken en ik dan veel minder controle over haar krijg.
Evi_Ibisco schreef:ik zou graag met mijn paard op wedstrijden beginnen te gaan. ik ben zelf nog nooit op wedstrijd gegaan en mijn paard ook nog niet, dus het is voor ons allebei nieuw.
even voorstellen:
naam: donaxtma (wij zeggen donna)
leeftijd: 8 jaar
geslacht: merrie
ras: rheinlander
afstamming: onaxtma x darlington
ze is goed in springen en dressuur maar allebei doen we liever springen.

ceasario schreef:Evi_Ibisco schreef:op mijn vakantiewerk heb ik op advies en onder begeleiding met een gogue leren rijden. de springleraar vond dit goed voor mijn paard omdat ze de hele tijd haar hoofd in de lucht gaat steken en ik dan veel minder controle over haar krijg.
Gaat het over dit paard ?Evi_Ibisco schreef:ik zou graag met mijn paard op wedstrijden beginnen te gaan. ik ben zelf nog nooit op wedstrijd gegaan en mijn paard ook nog niet, dus het is voor ons allebei nieuw.
even voorstellen:
naam: donaxtma (wij zeggen donna)
leeftijd: 8 jaar
geslacht: merrie
ras: rheinlander
afstamming: onaxtma x darlington
ze is goed in springen en dressuur maar allebei doen we liever springen.
Donaxtma...onderstaande foto's afkomstig van de fokker.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Evi_Ibisco schreef:ja het gaat over dat paard. hoe kom je aan die foto's? ken je haar misschien?