aansingelhulp?!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Aria_zz

aansingelhulp?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-12 21:52

Hoi,

kan iemand mij helpen. Ik heb ondertussen al heel wat sites afgezocht en ook google aan het werk gezet, naar paardenwinkels geweest, maar nergens hebben ze een aansingel hulp.
Ik heb er zien staan op bokt maar die zijn of al lang verkocht of door iemand in gebruik.
Waar koop je ze?

Ik heb een pijnlijke schouder en kan niet altijd even goed aansingelen, vandaar dat ik er een zoek.
wie weet waar je ze vindt?

let wel, ik ben van België, maar als het niet anders kan koop ik ook in Nederland/Duitsland, nieuw of 2dehands.

ps: ik hoop dat het hier goed staat, wist niet echt waar ik het moest zetten O:)

Erpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 22:01

Ik weet niet of dit iets is voor je:
http://www.ej.nl/products/10000009/1260 ... GELSPANNER
De singelspanner, fijn in gebruik vind ik zelf. Tijd geleden veel gebruikt. Enige waar je op moet letten dat je nie te strak aansingelt omdat je in principe een hefboom gebruikt. Maar kost dus minder krachtinspanning :)

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-12 22:04

jep helemaal wat ik zocht. Kon het echt niet vinden. Had al hier op bokt de paardensites doorbladerd, maar als mijn trefwoord fout was, kon ik het ook niet vinden natuurlijk. en is idd niet om strak aan te singelen, maar gewoon om mijn schouder te ontlasten. Ik denk niet dat het in België te vinden is ;(
Bedankt!!

Peerke_

Re: aansingelhulp?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 22:27

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 22:29

Je zit bij Brugge? EJ heeft verschillende vestigingen bij de grens? Is dat geen optie voor je? Het zijn beide internetwinkels, dus je kan hem bestellen en laten opsturen?

boumanrsp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 13:30

Aria_zz

Re: aansingelhulp?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-12 16:59

Bedankt

ik heb nu gelukkig een winkel in belgie kunnen vinden, de Aleashop. Nochtans had ik daar ook al op gekeken maar kon het nu pas vinden onder singelspannen.