Ik ben op zoek naar schuine beugelblokjes. Jaren geleden met het kopen van de zadels ook eens een oproep gedaan kan ik me herineren. Maar kan het niet meer vinden.
Zeg nou niet meteen bij elke ruitersport zaak kan je die kopen want die zoek ik niet. Ik zoek de beugelblokjes die aan de voorkant hoger zijn dan aan de achter kant. Dus niet in de breedte schuin maar in de lengte.
Ik heb ze dus jaren geleden gekocht (2 paar) maar die van het dressuur zadel zijn nu helemaal op. Ik ben er nu dus al 1 kwijt ook hahaha.
Maar wie kan mij helpen met het vinden van deze blokjes?
Ragenbol
Geplaatst: 03-11-12 20:07
Die ken ik niet, wat voor doel hebben die? Die zeg maar aan de buitenkant hoger zijn dan aan de binnenkant, daar krijg ik echt kramp vantrouwens
Wat is het doel van deze blokjes als ik vragen mag??
appiesjappie
Geplaatst: 03-11-12 20:15
Divoza heeft ze wel geloof ik ik koop ze zelf bij reinders ruitersport
Peerke_
Geplaatst: 03-11-12 20:16
ellehcir schreef:
Dat je je hakken beter uitdrukt. Door de hoge kant naar voren te plaatsen rust je voet al in een betere houding zonder dat je je onderbenen ver naar voren gaat steken.
ellehcir
Geplaatst: 03-11-12 20:18
Peerke_ schreef:
ellehcir schreef:
Dat je je hakken beter uitdrukt. Door de hoge kant naar voren te plaatsen rust je voet al in een betere houding zonder dat je je onderbenen ver naar voren gaat steken.
Ik heb een amazone met een kunst hiel waar door deze moeilijk de hakken uit kan drukken. De blokjes zetten haar voeten al in de bedoelde houding. Waardoor ze geen moeite hoeft te doen en het dus wel lukt.