tot mijn grote verbazing zag ik vandaag dat er een schroef miste uit mijn wintec zadel het gaat om een schroef die onder in het zadel zit bij de voorboom
waar kan ik deze bestellen ??
roosie10
Geplaatst: 01-11-12 21:53
Misschien een gek idee, maar zou je de schroef niet mee kunnen nemen naar de bouwmarkt en kijken of er daar een zelfde is?
Of een ruitersportzaak? Die zullen er vast wel één kunnen bestellen, of misschien wel hebben liggen. Leverancier zelf mailen, misschien hebben zij adressen van ruitersportzaken waar ze ook losse onderdelen aan leveren.
ja dat is een goede ja ik was al bij de winkel hier geweest met zadel service hun hebben ze niet helaas maar heb al gemaild naar de wintec eens kijken wat die zeggen
Ik heb ze gewoon kunnen kopen bij een goede ijzerwaren zaak, niet bij een gewone bouwmarkt. Hoza in Apeldoorn, maar dat soort winkels zijn er wel meer.
als je nog geen schroefjes hebt.......ik heb nog een aantal zakjes met schroefjes die bij de wintec bomen worden geleverd. Pb maar even je adres dan stuur ik ze je op!
Oh ja, ik krijg al een aantal pb tjes van mensen die schroefjes willen, maar ze zijn nu echt op, helaas! Ik wil nog wat reserve houden voor mn eigen zadels. Sorry!