XNavrant schreef:@ Eindeloos, bedankt voor de tip, maar 1 van mijn paarden zou waarschijnlijk geopereerd moeten worden, daarom dus geen les...
@ barbar, wat is eigenlijk in de krul trekken? Ik hoor het wel altijd mensen zeggen dat het paard achter de loodlijn loopt, daar let ik dan wel op, maar volgens mij zit er nog iets meer achter dan dat...
En het was dat eene moment, verder nog nooit eerder gevoeld, maar hij experimenteert altijd met zijn houding, tot dat ik het zeg maar goed vind, en dit was eigenlijk eenmalig, verder loopt hij eigenlijk altijd voorwaarts neerwaarts wat mij verteld wordt... Vandaar. Hij loopt anders nooit zo, maar wilde gewoon weten wat het zou betekenen..
In de krul trekken betekend inprincipe dat je vanaf de verkeerde kant werkt.
Als jij een paard nageefelijk wil maken werk jij er dan aan dat het hoofd en hals de juiste positie aannemen of dat het motortje achter je gaat werken?
Voel jij als je, je paard nageefelijk wilt rijden duidelijk dat je ineens veel meer kracht van achter je krijgt en het paard zichzelf en jou alsware naar vore stuwt?