Amigo insulator onder een Amigo outdoordeken ??

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Darkness85

Amigo insulator onder een Amigo outdoordeken ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-12 19:52

Hoi Bokkers.

Ik vroeg mij af of je een amigo insulator goed onder een amigo outdoordeken kunt gebruiken. En dan ook als beide dekens dezelfde maat hebben. En dan bedoel ik of de onderdeken dan nergens onder de bovendeken vandaan komt. Niet bij de hals, onder of achterkant...

Wie o wie heeft hier ervaring mee ?? :)

kaj

Re: Amigo insulator onder een Amigo outdoordeken ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 08:38

Ik heb gewoon dezelfde maat eronder. Dat past prima. Alleen de insulator superheavy van 550 grams is zo dik dat deze wel wat krap wordt zeg maar. Hier gebruik ik de regendeken wel overheen maar dat gaat net. Met de insulator light en medium is het geen enkel probleem. Ik gebruik deze met zowel de ongevoerde regendeken als met de 200 grams outdoordeken erover heen.

Apocalatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 08:41

Bij die van mij komt de Insulator dan aan de achterkant onderaan een paar cm onder de outdoordeken vandaan. Dekens zijn dezelfde maat.

Darkness85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-12 13:25

Thx voor de info !! :)

Ik heb er zojuist eentje bij Josie besteld.

Taar_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 19:02

De Insulator van Amigo is een perfecte onderdeken. Ik heb altijd een maat kleiner dan de outdoordeken die er over heen gaat (6.6 versus 6.9). Zo blijft de deken er mooi onder liggen en steekt hij aan de achterkant niet uit. En hij past in mijn eigen wasmachine, zowel de medium als de heavy. Ook handig.... :wow:

Darkness85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-12 21:09

Maar heb je er met een maat kleiner dan geen last van dat hij bij de hals uit steekt. Dit omdat de hals opening van de kleinere maat onderdeken kleiner is. En de deken dus iets hoger om de nek gesloten is?
Daar had ik bij de duo liners last van. Die had ik in 1 maat kleiner dan de buiten deken. Maar omdat de halsopening van die deken dus kleiner is, komt hij net een cm of 2 boven de buitendeken uit. En word in een regenbui dus nat...