[WN] 2 pad vragen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

trustHim

2 pad vragen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-12 11:42

Ik heb 2 lakotapads met vaste inlages en ruggengraat vrijheid. Nu zijn deze met een bewerkte bovenkant en ik zou graag een effen pad willen die wat uitvoering betreft verder gelijk is aan deze. Weet iemand zoiets te koop? Ik zoek een leuke felle kleur, onderkant mag gen sympanova zijn, liefst wol of nepwol

Afbeelding

Deze soort heb ik nu

Dan nog een praktisch vraagje, hoe wassen jullie deze pads, ze kunnen niet in een wasmachiene

DubbelFun

Re: 2 pad vragen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 12:04

Mattes heeft pads met inlages en diverse kleurtjes. NIet goedkoop, maar wel goed.
Verder ken ik ze alleen met een onderkant die jij niet wilt.
Wassen doe ik nooit. De 'wollen' pad die ik heb wordt na het gebruik met een borstel haarvrij gemaakt, aan de lucht goed gedroogd en wekelijk met de stofzuiger op standje 'levensgevaarlijk' goed schoongezogen.

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 12:58

pads kunnen idd niet gewassen worden. gewoon goed laten drogen, en daarna borstelen/stofzuigen.
die van Mattes kunnen wel gewassen worden.

MissFreubel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 23:56

Ik heb mijn pad een keer mee gegeven aan de ruitersportzaak samen met de dekens om m te laten reinigen, kwam netjes terug.

ayas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 15:06

Ik spuit h'm af met koud water, gewoon de tuinslang.

greetzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 21:27

ik heb een wollen pad. ik zuig hem ook goed af met de stof zuiger.
en daarna spuit ik hem schoon met de douchekop met lauwwarm water in de badkuip en evt schoonmaken met een zachte borstel met weinig zeep. duurt wel lang voor die helemaal weer droog is dus een tweede pad is wel handig.

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 22:28

zeep word absoluut afgeraden!