ik heb de keuze uit een kieffer en een kn zadel. beide moeten nog gepast worden. maar dat terzijde, wat zou een beter zadel zijn? (als ze beide juist liggen op mijn paard indd!!!)
Suzanne F.
Geplaatst: 25-10-12 19:10
Ik vind KN. Maar dat komt doordat ik al jaren KN rijd en er goede ervaringen mee heb.
Ik heb een KN dressuurzadel en een springzadel van Kieffer. Vind ze beide super maar ik ben meer een springer dus kies daarom voor springzadel van Kieffer. Kwaliteit van beide zijn vergelijkbaar en gewoon echt goed.
zo kan er op elk bericht van mij wel op schrijffouten gewezen worden, hoe denk je dat dat zou voelen, het staat niet voor niks in mijn onderschrift.... maargoed nu weer ontopic.
Inderdaad , een verhoger is geen oplossing, tijdelijk zou het kunnen, maar bij aanschaf van een zadel voor langere tijd, moet je een zadel nemen dat zonder hulpmiddelen goed past.
Myca
Geplaatst: 03-11-12 08:13
biancalaylo schreef:
Nou die kn ligt stukken beter! alleen hij klapt iets, dus moet even zo'n verhoger kopen. en dan is die goed.
Een klappend zadel ligt niet goed, dit kan heel slecht zijn voor de rug van je paard. Ik zou hier toch maar een zadelmaker naar laten kijken.
ja, het klopt inderdaad wat jullie zeggen en was daarvan op de hoogte! maar dit is tijdelijk zodat ik kan sparen. ik heb ook niet in 1 klap al het geld bij elkaar, maar het oude zadel zat gewoon helemaaaal niet goed. dus dat vond ik gewoon zielig. dus dit is indd tijdelijk!