Ik heb jullie hulp nodig

Ik heb een deken nodig en kan geen deken meer kopen..
Heeft iemand een idee wat een zelfde 'effect' heeft voor mijn shet/pony??? Zodat ik het als paardendeken kan gebruiken voor als het gaat regenen?
xx Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

xx 
. was echt een goed idee. onze oude max had het helemaal niet meer koud PocoGaucha schreef:wij hadden voor onze hond een bodywarmer opengeknipt, want hij was al oud en had het heeeeeel koud in de sneeuw. dit was het resultaat:
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/ ... 6159_n.jpg
HAHAHAHAHA,, ik vind het nog steeds hilarisch.. was echt een goed idee. onze oude max had het helemaal niet meer koud

mrie schreef:Gebruik een of twee oude paardedekens die je zelf op maat maakt. Je kunt ook waterdichte stof kopen (outdoor stoffen, nee die zijn er ook in vrolijke kleuren met stippen en strepen) Het is wel een heel gedoe om er een zelf te maken, misschien hebben de dames en heren in het topic "zelf een rijjasje maken" tips of een patroon voor je.
maar zelf een deken maken kost ook veel geld. Hij moet immers wel een beetje stevig zijn en als je m waterdicht wilt.. 
lovelady1 schreef:![]()
oo geniaal
en ze kunnen best tegen regen in het wild hebben ze ook geen deken dus