Frontriem met hangertjes

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

hannahaapje

Frontriem met hangertjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-12 12:27

Hallo,

ik heb een frontriem met hangertjes gekocht. Het is er één die zelf gemaakt is. Maar eenmaal thuis dacht ik, oei, is dit wel verstandig. :o Want blijft 't paard haar voorpluk er niet aan vast zitten? En is het niet vervelend voor 't paard als het heen en weer beweegd?
Ik ga even een foto maken. :)

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-12 12:32

Afbeelding

Desbetreffende frontriem.

Arinossa

Re: Frontriem met hangertjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 12:35

Misschien kun je de voorpluk eronder door doen, of een knotje maken. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar het is wel een hele mooie frontriem! Waar heb je die laten maken?

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-12 12:37

Bij Marktplaats intypen: opvallende en chique frontriemen. Even reclame maken voor diegene. :P
Een knotje erin ga ik zeker doen!

Ushilove

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 12:37

zeker een mooie ik denk dat het paard er niet zo'n last van zal hebben omdat de hangertjes niet zo groot zijn. je kan idd gewoon een knotje maken ;)

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 12:39

Wat een mooie zeg! Ik denk dat het wel meevalt, het is niet zwaar he zwaait wat heen en weer maar zal denk ik niet echt te voelen zijn op het voorhoofd (bedoel een pluk haar gaat ook heen en weer en zoals ik kan inschatten ziet dit er licht uit). Ik denk wel dat je met het haar op moet letten dat zal er snel aanvast kunnen klitten....

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-12 12:39

Oké, dat is een hele geruststelling. Het is leuk als het paard er mooi bijloopt, maar hun plezier en welzijn staat altijd voorop. :P