Aangezien mijn paard met een groep van 15-20 paarden lekker van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat in de (10ha) wei mag doorbrengen, loop ik met het korter worden van de dagen tegen het volgende aan: snel herkennen van mijn koffie-vos met donkerblauwe deken is toch wel een uitdaging als ze lekker verspreid achterin de hoek staan

ik zit als oplossing te denken aan het op haar deken aanbrengen van een patroon met reflectie-strepen, zodat ik maar even met een (sterke) zaklamp hoef te schijnen en daarmee weet waar ze staat.
hebben jullie tips voor welk materiaal dan handig is, en waar je dat kunt kopen. Omdat ik niet beschik over een naaimachine (of in mijn directe omgeving iemand weet) en het geen doen wordt om met een 1200d deken de naald & draad ter hand te nemen?? jullie tips zijn van harte welkom, ook andere suggesties voor snelle herkenning in 't donker.
Liever geen suggesties voor bandjes aan het halster, mijn paard heeft nogal snel last van schuurplekken, dus wil ik liever voorkomen

dank!!