Grote maat halsters

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Mrijk

Grote maat halsters

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-12 12:25

Hallo,

Sinds een paar weken heb ik een eigen paard, maar eentje met een groot hoofd :D Het is een kwpn'er, maar bij de meeste halsters zitten ze te strak bij zijn kaak/keel en aangezien hij er toch altijd eentje aan heeft, vind ik dat dus een beetje sneu.
Ik heb halster van Harry's Horse en de BoerenBond gepast, maar die zijn dus te klein in maat Full. Mijn Scapa maat Full past hem dan weer perfect! Maar nu ben ik op zoek naar meer merken die ruim vallen of een grote maat hebben. Halsters die ook bij de neus te verstellen zijn, hebben wel mijn voorkeur.

Hopelijk kunnen we onze garderobe een beetje uitbreiden :)

lelijke_heks

Re: Grote maat halsters

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 12:31

Ik heb ook zo'n groothoofddier :) heb idd ook een scapa halster en verder heeft ze 2 leren halsters
1 voor op concours enzo en 1 voor op de wei... Het wei halster is een erfstuk en al meer als 40 jaar oud...
Het is ooit gemaakt door een leerbewerker/zadelmaker en is heel breed met grote gespen...
Het ziet er ondertussen niet meer uit maar is wel heeeel erg stevig...
Misschien is er bij jullie in de buurt ook iemand die zoiets kan maken...

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 12:31

Wij hebben een aantal halsters in extra full, en groot vallende maat full op onze site staan.
Misschien heb je er iets aan?
http://www.htmhorseware.nl

NoekAa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 12:32

oh ik heb er eentje staan met hetzelfde probleem, halsters kunnen steeds maar net dicht. Beetje sneu inderdaad. Als het goed is hebben de meeste merken ook gewoon extra full maat. Maar die zijn een beetje lastig te krijgen in de winkels.