Eurostar stripin: Ervaringen???

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

YentlShots

Eurostar stripin: Ervaringen???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-12 18:29

Hallo allemaal, ik ga zondag naar het tentenkamp van hyporama en wil daar de Eurostar stripin kopen. Maar mijn vraag is dus: wat zijn jullie ervaringen met dit dekje?
Groetjess
PS . Excuses voor eventuele spellingsfouten, ik zit op de iPhone.

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-12 18:34

Ja ???? Is dat zo erg. Ik heb gewoon vragen zoals: hoe is het dekje, droogt ie goed of blijft ie lang nat? Wat kan ik ervan verwachten? Krijg ik veel zwarte plekken van de singel? Is dat zo raar???

Samsie

Re: Eurostar stripin: Ervaringen???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 18:53

Zwarte plekken ligt aan je zadel... En in het begin zal die niet zo snel drogen, maar hoe vaker je hem wast, hoe dunner het dekje word..

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-12 10:39

Echt? Ligt dat aan je zadel? Dan laat ik eens ff wat aan die singel doen of ik neem een nieuwe singel. Bij mijn roze QHP dekje is het onderaan helemaal pikzwart, vind ik erg zonde. En hij schijnt heel dik te zijn, maar als je hem veel wast dan wordt ie dus dunner? Vervaagt dan ook de kleur veel? En om de dikte van het dekje? Kan ie dan nog wel in een normale wasmachine?
Tnxs voor je antwoorden op mijn vorige vragen, daar heb ik tenminste wel wat aan. Heb je het dekje zelf ook?

Annika__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 20:13

Ik heb 'm zelf ook gekocht, nog niet op mijn paard gelegd, dus weet nog niet hoe het dekje in gebruik is. Maar ik kan je wel vertellen dat-ie prima in een normale wasmachine zal passen.

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-12 20:34

@ Annika_ bedankt voor je reactie

TaanStippel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 17:28

Ik heb bijna alleen maar die dekjes, ze drogen goed. Heb ze bijna allemaal al jaren, maar ze worden niet dunner of slapper zoals die Anky pads. Die vindt ik echt waardeloos, iedere collectie worden die kortee en ze worden slap en dun na het wassen, maar de Stripe-Ins en Max Pads van Eurostar blijven goed.

Splendesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 19:24

Mijn ervaring is erg positief met deze pads, blijven mooi en even dik ook na veel wassen. Ze liggen als een huis onder mijn zadel. Vind het erg jammer dat ze niet meer worden gemaakt..

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-12 22:25

Tnxs voor de reacties allemaal alleen ik heb hem niet kunnen scoren op het tentenkam. Hij was er alleen nog in vzh en wat er in dressuur lag was lelijk, er was een mooie dressuur maar daar zat weer een scheur in. Ik vond het erg jammer maar over een half jaar beter toch??? Hihi

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-12 22:29

Applelover schreef:
Ja ???? Is dat zo erg. Ik heb gewoon vragen zoals: hoe is het dekje, droogt ie goed of blijft ie lang nat? Wat kan ik ervan verwachten? Krijg ik veel zwarte plekken van de singel? Is dat zo raar???

Deze reactie ziet er misschien een beetje raar uit maar dit was een reactie op een andere reactie van iemand die het raar vond dat ik naar ervaringen van een dekje vroeg. Deze reactie is verwijderd.