Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

, hier staan ze nu onder 100 grams en eentje onder 0 grams regendeken, omdat de temperatuur dit weekend zo hoog is. volgende week komt de 200 grams er weer op. ik ga in de winter maximaal tot 300 grams + wollen dek.
Kost wat maar dan heb je ook wat.
)
DaraBariton schreef:Hoi ik wil nog heel even reageren: Ik heb een friese merrie met veel front en veel hals. Ik had de harrys horse deken met halve hals gekocht maar nu sprong iedere keer de voorste sluiting eraf. Na 3x eropzetten vond ik het wel genoeg en ging opzoek naar een andere deken. Nu zag ik op internet een regendeken van Horze in de aanbieding en die heb ik toen gekocht. Hij lag super op mijn fries vanwege de verstelbare voorkant en de loopsplitten die naar voren zijn geplaatst. Nu heb ik ook een staldeken en een winterdeken van het merk gekocht en het bevalt me echt heel goed!! Ja, eindenlijk een goed passende deken voor mijn fries! (heb ze niet via horze.nl gekocht want daar betaal je 90 tot 109 euo per deken... Horze fan!