Ervaringen Pagony Concours zadeldek

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

AmberHeijman

Ervaringen Pagony Concours zadeldek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-12 13:55

Hallo allemaal :)

Aangezien ik toe ben aan een nieuw dekje en een nieuw wedstrijddekje viel mijn oog op het Pagony Concours zadeldek dat toevallig nu in de uitverkoop is bij Divoza.
Nu vraag ik mij af of dit fijne dekjes zijn? En hoe de maat valt? Ik heb een 16,5/17" zadel nu (ruime 16,5''), waar ik soms full dekjes onder heb en soms een cob. Nu vind ik het niet mooi als een dekje erg groot is maar te klein is ook niet fijn natuurlijk :)

Hopelijk kunnen jullie mij helpen!

AmberHeijman

Re: Ervaringen Pagony Concours zadeldek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-12 16:29

Niemand? :)

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 16:47

Bij mij vallen ze tegen. Ik heb een 17 inch zadel en maat full van de dekjes. In de was zijn ze erg gekrompen (was op 30 graden) en zijn ze smaller geworden, waardoor de zweetbladen over de lus vallen voor je singelstoten.
Ik raad ze dan ook af.

sjoukje95

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 18:05

ik heb een goed vergelijkbaar dekje van de Epplejeck, en ik ben hier ook niet tevreden over, krimpt heel snel waardoor de hoeken omvouwen. ik hou het bij het simpelste, ouderwetse, altijd goed passende wedstrijdshabrak. ideaal!

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 21:47

Heel tevreden. Heb er een paar en met goed en voorzichtig wassen blijven ze heel mooi. Mooi dekje voor een leuke prijs! Ik heb ze onder een fors 17,5 inch zadel liggen en vind ze ruim uitvallen (full).