Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Ssmarty schreef:Onderhand heb ik zelf al een dekje gemaakt. Dit topic is ook al redelijk oud..
Als je die topics niet meer vinden kan, moet je het gewoon even in de zoekmachine intypen.
Als jullie een foto willen zien, wil ik die wel even plaatsen hoor!
Ssmarty schreef:aKorte uitleg: Eerst de lappen stof op maat knippen. Het handigste is om een bestaand dekje om te trekken, zorg wel dat je 1 cm ruimer omtrekt. Doe dit voor de mooie stof en de stof die aan de binnenkant komt. (evt. ook met de vulling als dat nodig is). Ik heb kussenvulling gebruikt dus dan hoef dat niet. Naar vervolgens de 2 lappen op elkaar en laat 1 zijde open. Daar kan je dan later de vulling in doen. Dan ga je alle vakjes erop tekenen, je kan zelf weten hoe groot en hoe veel. Dan de vulling erin doen en de zijde dichtstikken. Dan alle vakjes dichtstikken.
Dan komt het moeilijkste, namelijk de bies erop zetten. Het is handig als je daarbij hulp van een volwassene hebt.
Het fijnste is om het dekje in 2 delen te maken, omdat het gedeelte op de rug een beetje hol is..
Ik hoop dat jullie het snappen! Hier een foto. Het dekje moet een beetje naar voren..
[ Afbeelding ]