Ik zoek goedkope sjabrakjes, het liefst onder de 20 euro, welke winkel bevelen jullie aan? Ik heb wel is gehoord van Epplejeck, maar dat is me toch ietsje te ver & duur.
Onder de 20 euro is weinig te vinden nieuw, maar tweedehands kun je daar wel hele leuke dekjes voor kopen. En vaak zien ze er ook nog als nieuw uit. Hier op bokt worden er veel aangeboden en ook op marktplaats.
de meeste mensen hebben iets tegen 2e/3e hands spullen, maar er zitten soms ook hele leuke dingen tussen! Kijkeens op marktplaats ofso daar s altijd wel wat te vinden, verder zijn op events vaker veel winkeltjes met acties en kortingen te vinden!(:
Onder de 20 euro is heel wat te vinden hoor, als je even goed zoekt. Vaak zijn aan het eind van het seizoen winkels die veel dekjes in de uitverkoop hebben. Zo kwam ik laatst aan een nieuw dekje voor 7,50.
Die van Peerke voor 12.50 vind ik persoonlijk een super mooi dekje!
Met een beetje goed zoeken en evt. 2e hands als je duurdere merkdekjes wilt kom je er wel voor 20 euro.
Merkloos is geen enkel probleem, gewoon even kijken wat je zoekt en nodig bent. Ik gebruik bewust geen dikke dekjes van bv Eskadron, die liggen bij mij niet lekker onder mijn zadel.
Welkoop en de Boerenbond heb je altijd wel goedkope spullen liggen, zo nu en dan heeft de Gamma ook paardenspullen die niet zoveel kosten. Ook kan je op marktplaats of hier op bokt kijken want vaak staan er dekjes te koop die ze gekocht hebben maar die dan toch niet passen en dus gloednieuw zijn maar niet voor de nieuw prijs weggaan!