Welke merken hebben echt zachte, dunne dressuurbeugelriemen in het (donker)bruin. Ik weet dat Prestige bruine riemen maakt, heb daar alleen nog nooit een foto van gezien (en weet uberhaubt niet waar ze die verkopen). Passier soft gewone riemen zouden ook kunnen, maar ook daarvan weet ik niet hoe de bruine kleur uitvalt. Iemand die nog andere merken weet? Het liefst wel echt dressuurriemen in softleder, met mogelijkheid om je beugels op te steken (bovenste gaatje).
Leen
Geplaatst: 08-10-12 17:43
Bedoel je webbers (met T-haakje)? Of van die met een kokertje aan de onderkant? Of de gewone met gesp van boven (maar dat zal wel niet als je dressuur wilt)
Liefst met een haak aan de onderkant (zoals Stubben) of met een T-haakje (zoals Prestige). Gewone kunnen, maar dan mogen ze maar 130/140 zijn en dan draai ik ze om. Maar liever enkele riemen.
Nouvel
Geplaatst: 08-10-12 20:35
Ik heb ze van stubben en van prestige...
zijn heel verschillend van kleur, die van prestige hebben het systeem van de wintec webbers
ik heb die in het zwart, maar het zadel kon ook in het bruin besteld worden met dus ook een bruine beugelriemen set
Kaspar
Geplaatst: 08-10-12 22:02
Wow, stubben mono, passier. Ik weet niet welke lengte je zoekt, maar ik heb evt nog donker bruine wow is 32 inch. Gebruikt maar in zeer nette staat. Ze zijn mij te lang.