Eskaradon wit

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Steeffanie19

Eskaradon wit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-12 17:55

hallloo allemaaaall :D

wie heeft ook het nieuwe witte met grijs /zilvere rand sjabrak van eskaradon gekocht ...ik had hem van de week expres aangeschaft zodat ik het nummer op het klittenband kon plakken voor de wetstrijd van zondag ... Nu blijkt zit er een heel fabrieksfout in dat dekje en hebben ze het klittenband verkeerd omgedaan zodat je nummer er nooit op blijft plakken .. stom van mezelf dat ik hier niet op heb gelet ..want de genne uit die ruitershop had het me nog voorgedaan op het zwarte uitvoering ....

Zijn er mensen die hier ook last van hebben ...

en meschien als tip ik heb op het eskaradon nummerplaatje nu wel de goede klittenband bevestigd en blijft nu wel goed plakken :)

Maiska

Re: Eskaradon wit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 17:57

Je hebt een dekje gekocht waar een fout in zit? Waarom ruil je hem niet? ;) Minstens recht op korting als het een fabrieksfout is ;) verder geen antwoord op je vraag, sorry

Steeffanie19

Re: Eskaradon wit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-12 18:00

Ja zou hem kunnen omruilen voor het zwarte exemplaar maar ik heb een zwarte pony dus dat vind ik nou niet echt mooi zwart op zwart de fout kon je zo snel niet zien vanwege dat er voor als je hem gebruikt zonder nummer dat er een plaatje van eskaradon op zit namelijk en aangezien ze het snel op die zwarte die der boven hing het had laten zien ga je der eigenlijk niet vanuit dat er een fout in dat dekje zit :)