Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Zelfde principe al Wintec (verwisselbare boom), maar dan gewoon van leer & andere modellen.
Gebruik 'm zelf voor m'n 4 jarige. Bezit zelf een Isabella Werth model, die is redelijk diep. Maar dat hangt natuurlijk van het model zelf af 
)
heb er zelf ook een. ook al is mijn paard al uitgegroeid is het aanpassende systeem gewoon hartstikke handig
PercyLeen schreef:Ik heb nog een kent en master liggen, ideaal voor de jonge paarden alleen ik merk nu dat ze een stuk minder stabiel liggen door de verwisselbare boom. Mijn paard heeft er nu dan ook veel last van (hij schuift). Daarom ben ik nu ook genezen van een verwisselbare boom en heb ik nu een Black Country. Maar voor een 4 jarige is een k&m prima, denk ik!
Schangah schreef:PercyLeen schreef:Ik heb nog een kent en master liggen, ideaal voor de jonge paarden alleen ik merk nu dat ze een stuk minder stabiel liggen door de verwisselbare boom. Mijn paard heeft er nu dan ook veel last van (hij schuift). Daarom ben ik nu ook genezen van een verwisselbare boom en heb ik nu een Black Country. Maar voor een 4 jarige is een k&m prima, denk ik!
mmm als een zadel schuift dan past het model gewoon niet en heeft het niet te maken met de verwisselbare boom.