Ik ben echt helemaal weg van Weatherbeeta dekens, maar ze zijn moeilijk te vinden in Nederland. Dus mijn vraag is eigenlijk waar jullie je Weatherbeeta dekens vandaan halen?
Wij verkopen WeatherBeeta en hebben elke keer leuke aanbiedingen. De aanbiedingen staan meestal op onze site en verder leveren we de actuele collectie met leuke kortingen.
olga
Geplaatst: 30-09-12 17:35
Wij kopen ze altijd via Engelse webshops. Veel keus en veel voordeliger dan in Nederland! De verzendkosten vallen over het algemeen ook erg mee.
Ik was zaterdag bij de EJ en toen had ik deze in 100 grams in mijn handen: http://www.divoza.com/collectie/paard/d ... yle-0.html , was helaas een maatje te klein en ze konden hem wel bestellen in maat 185/183. Nu kon ik de deken bij hun bestellen maar via internet kon ook, wat voor mij handiger was. Nu staat de deken ten eerste helemaal niet op de site maar kan ik hem ook nergens terugvinden in een 100 grams. Iemand een idee?
taverno
Geplaatst: 01-10-12 07:12
De deken staat er wel op alleen niet in die kleur.
het deken met blauw en rood (dat hierboven even werd aangehaald) is via deze site bijna 45€ goedkoper (voor de 200g) Je betaalt ongeveer 10€ aan verzendingskosten, maar dat ben je meestal ook kwijt aan elke online ruitershop. Deze site verkoopt de huidige collectie maar ook van vorige seizoenen, die zijn dan nog iets goedkoper. Verder dezelfde super kwaliteit en snel geleverd.
Damelza
Geplaatst: 02-11-12 15:32
Weet iemand waar je deze deken nog kan krijgen? is een oude collectie. Op die site hierboven is de deken niet meer in maat 183 (6.0)