[WN] zadeltas

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Eva1975

zadeltas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-12 15:08

Hallo,

Sinds kort heb ik een westernzadel en aangezien ik ook wat langere ritten wil gaan maken ben ik op zoek naar zadeltassen. Wil natuurlijk wel eea mee kunnen nemen zoals een jasje, halster, hoevenkrabber, wat te eten enz.

Alleen zie ik nu door de bomen het bos niet meer.

Wat is een goede tas? Voor een redelijke prijs? En waar kan die besteld worden?

Ook is nergens een foto te vinden van hoe zo'n tas nu daadwerkelijk op het zadel komt te liggen en hoe die bevestigd dient te worden. Klapperen ze niet te veel tijdens het rijden?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 18:36

Ik heb zelf bij de Country Mill in Nijkerk hele fijne canvas tassen gekocht. Ook die van stowaway (o.a. te koop bij goedhard) zijn erg fijn en liggen vooral heel stil.

Mandyke

Re: zadeltas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 19:28

Ik heb een tasje van cattleman voor vooraan aan de knop en een banaantas voor achterop het zadel. Ik heb de tassen bij AVS (winkel in B) gekocht. Als je alles goed bevestigd kan het normaal niet gaan klapperen, het mag alleen allemaal niet te los zitten natuurlijk.

loekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 20:53

Je hebt PB.

Miss_Fancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 21:21

Kijk eens bij Evelien van Eurohorse. Deze heeft super mooie Trail Max tasjes. Super te bevestigen en erg handig in gebruik.

Annienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 16:54

Ik heb mijn zadeltassen in Duitsland gekocht bij Silverado Reitsport. Kan ontzettend veel in en zitten ook 2 drinkflacons bij

Afbeelding